Blondine (vits)
Side 1 av 1 • Share •
Blondine (vits)
Hei, er ny her inne og begynner med en vits
Tre blondiner hadde strandet på en øy. Plutselig spretter en fe fram og tilbyr seg å oppfylle et ønske hver.
Den første blondinen ønsker at hun skal bli intelligent.
Poff, sier det, og hun blir forvandlet til en brunette, og hun svømmer fra øya over til fastlandet.
Den neste ønsker at hun blir mer intelligent enn den første.
Poff, sier det, og hun blir forvandlet til en svarthåret dame. Hun bygger seg en båt og seiler vekk fra øya.
Den tredje ønsker å bli enda mer intelligent enn de to første.
Feen forvandler henne til en mann, og han går over broen til fastlandet...
Tre blondiner hadde strandet på en øy. Plutselig spretter en fe fram og tilbyr seg å oppfylle et ønske hver.
Den første blondinen ønsker at hun skal bli intelligent.
Poff, sier det, og hun blir forvandlet til en brunette, og hun svømmer fra øya over til fastlandet.
Den neste ønsker at hun blir mer intelligent enn den første.
Poff, sier det, og hun blir forvandlet til en svarthåret dame. Hun bygger seg en båt og seiler vekk fra øya.
Den tredje ønsker å bli enda mer intelligent enn de to første.
Feen forvandler henne til en mann, og han går over broen til fastlandet...

Maria- Antall Innlegg: 3
Re: Blondine (vits)
Hahaha. Takk for vitsen. Ser ut som du hører hjemme her blant oss intelligente blondiner. Velkommen til forumet! 

Cathrine- Antall Innlegg: 49

Takkr for det, ha en flott kveld videre 

Hei,Maria!
Koselig med flere på forumet!

Koselig med flere på forumet!

Linn- Antall Innlegg: 33
Hei og takk for det Linn
Ser ut som et trivelig lite forum dette her
Legger til en vits her:
En nygift blondine dro innom den lokale Elkjøp butikken for å lære å bruke den nye og avanserte kaffetrakteren de hadde fått i bryllupspresang. Selgeren forklarte henne i detalj hvordan den virket, hvordan hun kunne slå den på, stille timeren, gå å legge seg, og ha
nytraktet kaffe morgenen etter til ønsket tidspunkt.
Et par uker senere kommer hun tilbake til butikken for å kjøpe noen kassetter. Selgeren lurte på hvordan det gikk med kaffetrakteren.
- Helt fantastisk, svarte hun, - men... jeg synes det er litt tungvint å måtte legge meg i sengen hver gang jeg skal ha kaffe.

Ser ut som et trivelig lite forum dette her
Legger til en vits her:
En nygift blondine dro innom den lokale Elkjøp butikken for å lære å bruke den nye og avanserte kaffetrakteren de hadde fått i bryllupspresang. Selgeren forklarte henne i detalj hvordan den virket, hvordan hun kunne slå den på, stille timeren, gå å legge seg, og ha
nytraktet kaffe morgenen etter til ønsket tidspunkt.
Et par uker senere kommer hun tilbake til butikken for å kjøpe noen kassetter. Selgeren lurte på hvordan det gikk med kaffetrakteren.
- Helt fantastisk, svarte hun, - men... jeg synes det er litt tungvint å måtte legge meg i sengen hver gang jeg skal ha kaffe.

He, he!!!!
Jeg har visst en på lur jeg òg!
I luften
Et sted mellom Oslo og Paris reiser blondinen seg fra sin plass på økonomi og setter seg freidig ned på førsteklasse.
Flyvertinnen prøver å forklare henne at hun ikke kan bli sittende ettersom hun ikke har betalt for dette setet.
Blondinen fnyser og sier; -"Jeg er ung, blond og vakker - og jeg gjør akkurat som det passer meg!"
Flyvertinnen blir fortvilet, og mannen som satt i dette setet har nå returnert fra toaletter, og han forlanger setet sitt tilbake.
Kapteinen registrerer rabalderet på førsteklasse. Han klapper flyvertinnen på skulderen og foreteller at han har en blond kone, og at han snakker "blondsk".
Kapteinen lener seg over til kvinnen og visker noen ord i øret hennes.
Blondinen ler, rister på hodet og setter seg tilbake på økonomisetet sitt.
Flyvertinnen snur seg beundrende til kapteinen og spør; -"Hvordan i all verden klarte du det?"
Han lo, -"det er enkelt, jeg fortalte henne bare at førsteklasse ikke stopper i Paris".

Jeg har visst en på lur jeg òg!
I luften
Et sted mellom Oslo og Paris reiser blondinen seg fra sin plass på økonomi og setter seg freidig ned på førsteklasse.
Flyvertinnen prøver å forklare henne at hun ikke kan bli sittende ettersom hun ikke har betalt for dette setet.
Blondinen fnyser og sier; -"Jeg er ung, blond og vakker - og jeg gjør akkurat som det passer meg!"
Flyvertinnen blir fortvilet, og mannen som satt i dette setet har nå returnert fra toaletter, og han forlanger setet sitt tilbake.
Kapteinen registrerer rabalderet på førsteklasse. Han klapper flyvertinnen på skulderen og foreteller at han har en blond kone, og at han snakker "blondsk".
Kapteinen lener seg over til kvinnen og visker noen ord i øret hennes.
Blondinen ler, rister på hodet og setter seg tilbake på økonomisetet sitt.
Flyvertinnen snur seg beundrende til kapteinen og spør; -"Hvordan i all verden klarte du det?"
Han lo, -"det er enkelt, jeg fortalte henne bare at førsteklasse ikke stopper i Paris".

Linn- Antall Innlegg: 33
Side 1 av 1